8 Aralık 2013

Cepken Yeleğimizi Bitirdim!


Merhabalar sevgili blog dostlarım. Biliyorum bu aralar bloğumda fazla etkin görünemiyorum ama normal hayatta fazlasıyla doluyum. Hamileliğimizin 7. ayını bitirdik ve sayılı günlerimiz kaldı artık. Allahın izniyle oğluma kavuşacağım günü iple çekiyorum artık. Bu arada da onun hazırlıklarıyla uğraşmaya başladım. Açıklamasını Hobievimiz deki arakadaşlaradan aldığım cepken yeleğimizi bitirdim ve artan iple birde patik öreyim dedim minicik. 
Bu iş bittikten sonra da bebek şekerlerimizle uğraşacağım. Birinden sıkılırsam birini işliyorum. Etkinlik hazırlıklarımı tamamladım ama kargoya pazartesiden sonra verebileceğim hediyelerimi. E inşallah sahipleri de beğenir ve severek kullanır. Neyse lafı fazla uzatmadan sizleri çok sevdiğimi söylüyorum ve kaçıyorum...:)
sevgiyle kalın...




4 yorum:

Marifetane hobi dedi ki...

Çok güzel olmuş ellerine sağlık arkadaşım.

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkürler sizin gibi usta elelrden beğeni almak ne güzel sevgiyle kalın.

hobiblog dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık, yeni bir takipçiniz oldu :))

Rengarenk Hobiler dedi ki...

Cok tesekkur ederim. Her zaman beklerim:))))