13 Kasım 2013

Kızımın Yeni Kabanına Yeni Bir Atkı-Bere Takımı


Bu sene Ela'ya kaşe bir kaban almak istiyordum ve LCW'de harika bir kaban gördük. Ela hanımda beğenince kaban işimizi halletmiş olduk. Ama bir de baktım ki üzerine uygun atkı beremiz eksik. Gerçi daha önce çilekli atkı beremiz vardı. Ama montta atkı da kırmızı olduğundan çok boğar diye düşündüm ve birkaç araştırmadan sonra bu modelde karar kıldım. Birkaç değişiklikle de ortaya bu sonuç çıktı. Ela da sonuca çok sevindi eee buda bana yetti...:)))


Bu da montuyla beraber. Sizce nasıl olmuş...


7 yorum:

Esen Can dedi ki...

:) Merhabalar biz eşleşmişiz hediye etkinliğinde :)
Ben esen :) Memnun oldum :) Bloğumdan özellikle istediğiniz bişey var mı? Şayet yoksa size bir duvar nazarlığı yapayım mı?
esen.can@bahcesehir.edu.tr'den bana ulaşabilirsiniz :)
Sevgiler

Igne oyam dedi ki...

bayıldımmmmm ellerinize sağlıkk

Rengarenk Hobiler dedi ki...

merhabalar hoşgeldiniz esen hnaım bloğuma. Eşleşme için de çok heyecanlıyım. kusura bakmayın bikaç gündür nete giremiyorum malum bebek artık zorlamaya başladı. ben gönlünüzden en güzel şeyin benim için geçeceğine eminim. Orası size kalmış artık sevgilerimle

Rengarenk Hobiler dedi ki...

teşekkürler iğne ve hobilerim.

Nihan-Mimar annem dedi ki...

Ne kadar hamaratsın bravo valla! İşte öğle arasında daha detaylı incelemee çalışacağım blogunu. İzlemeye de aldım bu zamana kadar nasıl farketmemişim diye hayıflandım./ Sevgiler.

Rengarenk Hobiler dedi ki...

bu güzel yorumların için çok teşekkür ederim. Çok tatlısın. Allahım sana da kolaylık versin inşallah. sevgiyle kalın

Nélia Botelho dedi ki...

Muito bonito!

Nélia