27 Kasım 2013

Bu Aralar Ne Yapıyorum?

     merhabalar sevgili dostlarım
     Postun başlığında da belirttiğim gibi bu aralar ne yaptığımı neden sessizleştiğimi merak eden dostlarım olmuş. Bildiğiniz gibi hamileliğimde artık 7.ayımızı bitirmek üzereyiz ve ben (zaten normalde de olan ve hamileliğimde tavan yapan) müthiş ayak ve bel ağrılarımla mücadele ediyorum. Bazen yürüyemeyip yerimden kalkamadığım anlarım oluyor ama yine de bugünüme şükür diyorum. Hayırlısıyla bebeğimi kucağıma aldığım gün bu acılarımın ve sıkıntılarımın hepsini unutacağımı da çok iyi biliyorum ve o yüzden Sabır diyorum SABIR...
     Haa bu arada iki tane harika etkinliğe katılmıştım. Sevgili O Bir Anne blogunun sahibesi Müge Hanımın  düzenlediği 3.hobi etkinliği ve Melodram'ın düzenlediği Yılbaşı Hediyeleşme Etkinliği. İkisi için de çok heyecanlıyım çünkü hediye almayı da :)) vermeyi de çok severim. Bende kendi çapımda kendimce hediyelerimi hazırlıyorum. Umarım karşımdaki arkadaşlarım da beğenir ve mutlu olurlar.
İştee benden şimdilik bu kadar. Beni merak eden ve soran sormayan herkese çok ama çok teşekkür ediyorum ve buralarda olamasam da bloğumu da beni de yalnız bırakmayacağınızı umuyorum. Sevgiyle  ve mutlulukla kalın...

Hiç yorum yok: