22 Mart 2013

Kızım İçin Yatak Örtüsü Modelleri Arıyorum!

merhabalar sevgili blog dostlarım

Uzun bir süredir sizlerden uzak kaldım. Çünkü yaklaşık 1-2 ay önce düşmüş sırt kaburga kemiklerimi kırmıştım ve yatıyordum. Hala da tam düzelmiş değilim ama uzun zaman sonra sizlere yazabiliyorum artık. Bloga girdim sizleri hep takip ettim ama paylaşımlarımı yazamadım. Bu arada da boş durmadım yattığım yerden tel kırma öğrendim ve kendime bir salon takımı yapmaya çalışıyorum. Demiştim sizlere asla boş boş duramam. Her ne kadar eşim ve annem buna deli olsalar da napimmm yapamıyorum. Boş boş yatmak bana göre değil. Allah daha kötü acılar ve hastalıklar yaşatmasın ve bir daha asla da yatırmasın inşallah. 

Neyse uzun lafın kısası biraz kendimi topladım ve kızımın yatağı için bir yatak örtüsü yapmaya karar verdim ama dikişle uğraşmak istemiyorum. Şöyle rengarenk cıvıl cıvıl bir örtü istiyorum.
Sizlerden de bu konuda yardımınızı ve paylaşımlarınızı bekliyorum. Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: