16 Temmuz 2011

Yeni Mutfak Takımı Diktim !!!


Bu kumaşları çok beğenerek almıştım. Aslında niyetim tam takım bir mutfak takımıydı yani masasıyla peçetesiyle önlüğüyle ama kumaş yetmediği için şimdilik bunlarla kaldım. Sonra baktım birde puanlı renkli bir kumaş gözüme çarptı hadi bunuda küçük bir takım çalışalım dedim. Aşağıdaki takımın önlüğü yok çünkü kumaş yok...:)))



  Eeee bu güzel şeyle bana kalırmı tabiki hayırrrr. Bunlar görümcem tubanın yeni evine hediye olarak gönderildiler. Güle güle mutlu günlerde kulanılması dileğimle diyorum ve kaçıyorum!
Haa neredeydin diye soran olursa - buralardayım ama bilgisayarımda dns ayarlarından dolayı bir sorun  olduğundan nete doğru dürüst giremiyorum. Bu postu bile 2 sattte ancak hazırladım. Bu yüzden o güzel yorumlarınızı geç cevaplarsam kusuruma bakmayın.Şimdi ;

 Usta bir terzinin acemi dikişçi! kızı olarak yorumlarınızı bekliyorum şekerlerrr....

7 yorum:

halime dedi ki...

ellerine sağlık canım.ne ğüzel olmuş.ğörümceciginizde iyi ğünlerde kullansın...

Noblesse dedi ki...

kumaşlar çok güzelmiş gerçekten, hoş bir takım olmuş.

Gülsüm Güven Tuncer dedi ki...

Çoook güzel , çok uyumlu. Ellerine sağlık tatlım. Önşüğü 2 kat mı diktin. Astar olarak bişi kullandın mı?

Mutlu Eller dedi ki...

Kumaşlar da güzel, dikişiniz de. Güle güle kullanın:)

Rengarenk Hobiler dedi ki...

güzel yorumlarınız için çok ama çok teşekkür ederim. Kumaşları zaten çok beğenerek almıştım. Çanta yapmında da kullanmıştım ama bunlarda da güzel durdu.

Gülsüm hanım astar kullanmadım ama bir tarafı kumaş diğer tarafı kapitone olarak kulandım. Çift taraflıda kullanılabilir oldu.
Tekrar beğenileriniz ve yorumlarınıza teşekkür ediyorum. Sevgiyle kalın...

Marifetane hobi dedi ki...

Güle güle sağlıkla kullanılsın, ellerine sağlık canım..

Rengarenk Hobiler dedi ki...

sağol canım. Çok teşekkürler