20 Haziran 2011

Ohhh beee! Sonunda Mezun Oluyorum!!!!

    Merhabalar sevgili blog dostlarım bu aralar misafirlerimden ve evimin işlerinden dolayı çok meşguldum. Bloğumla ilgilnmeye frsatım olmadı bir türlü. Tabi bu arada hediyelerimi postaladım sahibine. Umarım beğenerek kullanır. Neyse postun başlığıyla anlattıkların ne alaka demeyin, içimden geldi yazıverdim işte. Başlığa gelince...
     Sonunda büyük zorluklarla çalıştığım ve çok emek verdiğim okulumu bitirmiş bulunuyorum. AÖF son final sınavları açıklanmış. Ve bende kalan desrlerimi vermişim. Valla hem evli hem çocuklu olup da okumaya çalışan, tüm karşı çıkmalara ve  yapamazsın diyenlere inat hırsla çalışan herkesin RABBİM yüzünü kara çıkartmasın inşallah. Bende buradan bana
"Okuyupta alimmi olacaksın" diyenlere bir mesaj vermek istiyorum.
Alim olamam beki ama eşinin çok sevdiği bir çocuk annesi üniversite mezunu bir kadın oldum. Duyurulur!!!
   Neyse mesajımızı da verdiğimize göre sıra seneye yapılacak KPSS sınavında. Umarım onuda alnımın akıyla atlatırım. Yolum baya uzun ama ancak çalışırım değil mi:))) Artık derin bir ohh çekip önüme bakabilirim. Diyebileceğim tek şey ulaşmak istediğiniz hedef için önünüzdeki engellere takılmayın, geçde olsa zor da olsa yılmayın devam edin. Mutlaka karşılığını alacaksınız...
Bu arada aöf sonav sonuçlarına buradan bakabilirsiniz...
Şimdilik sevgiyle kalın. 

6 yorum:

Unknown dedi ki...

gözün aydın canım, Allah sınavın üstesinden gelmeni daim etsin inşallah, zaten başkalarına kulak asmadan yoluna devam etmiş olman büyük bir azim...

CeReN dedi ki...

Yebrik ederim helal olsun.. seni eleştirenlere en güzel hediyen diploman olacak inşallah :))

pofudukbahar dedi ki...

Helal olsun blog kardeşime benim:)) Bana da üniversite sınavına girerken akrabalarım öyle demişti ve ben üniversiteyi 2. likle bitirmiştim. Sanırım gaza geldim:))

http://pofudukbahar-kocakafali.blogspot.com/

Marifetane hobi dedi ki...

Tebrik ediyorum hemşehrim mezuniyetin hayırlı ve uğurlu olsun.Başarın bir ömür sürsün canım..

Rengarenk Hobiler dedi ki...

çok teşekkür ederim arkadaşlar. böyle şeylerde sevdiklerinin ve dostlarının desteği çok değerli oluyormuş. Ben bunu çok iyi anladım.Tabi en büyük pay yine canım eşimin!!!

Nedret dedi ki...

Tebrik ederiim. Herşey gönlünce olsun:))