20 Ocak 2011

Gökkuşağı Renklerinden Süveter Modeli

Merhabalar Sevgili blog dostlarım;
Bu aralar siparişlerimle ilgilenmiştim ve size daha önce bahsettiğim doğalfaz probleminden dolayı evimizde kalamıyorduk. Çok şükür artık evimizdeyiz ve düzenimizde yerine oturdu gibi. Bende bu arada bitirdiğim ama sizlerle paylaşamadığım gökkuşağı rengi süveteri paylaşmak istedim. Bu ipi göürür görmez bayılmış ve hemen almıştım. İlk önce bir süveter ördüm ve ip gerçekten çok hoşuma gitti. Şimdiki niyetim ceket ve atkı bere takımı yapmak. Bakalım hayırlısı artık...
Süveter Alize marka iple 110 ilmek başlandı. (kızıma biraz büyük oldu ama ilmekleri siz ayarlayabilirsiniz.) 8 sıra lastik yapıldıktan sonra kelebek modeli uygulandı. Bu mdoeli daha önce kızımın pullu beyaz süveterinde de uygulamıştım. Çocuğunuza göre kol evini ölçtükten sonra ben kol ve yaka lastiklerini haroşa yapıyorum. Kol ve yaka lastiklerini kesiyoruz. Aynı işlemi arka tarafta da uyguluyoruz. Ve önüne bir çiçek yapıp süslüyoruz. (burası sizin yaratıcılığınıza kalmış.) Ve güzelce dikip yan dikişlere üzerine bir bez koyup hafif ütü basıyoruz. Veeee işte gökkuşağı renklerinden çok şeker bir süveter modeli...

2 yorum:

waterlily dedi ki...

merhabalr,
bu postunuzu çalıntı yayın yapmışlar haber vermek istedim ilgilenirseniz adresi budur:

http://hobiciyim.blogspot.com/2011/01/gokkusag-renklerinden-suveter-modeli.html

selmaninsepeti dedi ki...

çok teşekkür ederim nerdeyse benim emekelrimle besleniyor bu site yaaa