3 Kasım 2010

Satılık Ütü Varmış!!! Çok acil

arkadaşlar bugün bir arkadaşıma yardım etmek için bir ürün satışı postu hazırladım. Kendisine hediye gelen bir ütüyü satışa çıkarmış. Bulunduğu yerde spotçular çok vicdansız oldukları için bunu denememi önerdi. Eğer güzel ve kalitekli bir ütüye ihtiyacınız varsa ürünün özelliklerini sıralıyorum.

Tefal Aqua speed Power Buharlı ütü
Ürün fiyatı (size özel) : 80 TL
Pratik ev aletleri üreticisi Tefal’in Aquaspeed ütüleri kullanım kolaylığı sağlayan özellikleri ile dikkat çekiyor. Özel tasarımlı arka kısmında bulunan geniş ağızlı su doldurma yeri, sadece 5 saniyede, sıçratma ve damlatma riski olmadan hızlı ve kolay dolum yapabilmenizi sağlar. Ütünün Ultragliss Diffusion tabanı ütüleme sırasında sizi hızlandırıyor. Üstün kayganlık, maksimum buhar dağılımı, çizilmeye karşı dayanıklılık, her iki ucu da daraltılmış tasarımı ile çift yönlü ütüleme imkanı veren Aquaspeed, daha fazla güvenlik için denge üçgenine sahip bulunuyor.Bu sayede devrilmesi zor olan bu güvenli ütüyü almanızı önerririm.
Garantisi mevcut ve ürün hiç kullanılmamış
Bu ütünün bir üst modelini bende kullanıyorum ve çok memnunum.
Eğer ürünle ilgileniyorsanız hasat-zamani2010@hotmail.com adresine mail atın yada bana yorum bırakın.

Hiç yorum yok: