24 Kasım 2010

Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun!

Eli öpülesi sevgili öğretmenlerimiz;
Hepinizin 24 Kasım Öğretmenler Gününü tüm yüreğimle kutluyorum. Evet sizi yılda bir kez hatırlıyoruz belki, yılda bir kez kutluyoruz alenen. Ama siz de çok iyi biliyorsunuz ki, siz bizim her zaman kalbimizdesiniz. Hepimizin dilinde "bir öğretmenim vardı" diye başlayan cümleler vardır. Öğretmeniyle yaşadığı iyi kötü anıları vardır. Sevgili atamı nasıl unutmadıysak sizleri de asla unutmayacağız. Atamdan devraldığınız bayrağı sizde böyle yüreği vatan ve iman sevgisiyle dolu gençlere emanet edeceksiniz biliyoruz.
Biliyoruz ve bu yüzden rahatız, huzurluyuz.
Ben de bu vesileyle ilkokul öğretmenim ve benim için çok değerli olan sevgili DERVİŞ YILMAZ hocama da çok teşekkür ediyorum. Melek gibi bir adamı bile o zamanki yaramazlığımla dize getiren ben, bir anımı da paylaşmak istiyorum sizinle.Bir ülke adını bir türlü söyleyememiştim ve öğretmenim bana "hay dilini eşek arıları soksun" demişti.Bütün sınıf gülmüştü hep beraber. "Doğru dille olmuyor belki dilin şişince söylersin" demişti gülerek... Ne de güzel demişsiniz öğretmenim, çünkü ben o kelimeyi artık yanlış söylemiyorum ve asla da unutmuyorum.-MEZOPOTAMYA- hocam.. Ellerinizden öpüyorum ve sizi sevgiyle anıyorum.

1 yorum:

yaseminkale dedi ki...

bence kendine haksızlık ediyorsundur yaseminkale20@gmail.com a mail atarmısın yaptıklarını bu arada msn den görüntü arama sanada yardımcı olabilirim:)