26 Kasım 2010

İlk Oyun Hamuru Denemelerimiz ve Kızımın Mutluluğu


Merhaba Sevgili dostlar;
Sizlerle bugün kızım ve oyun hamuruyla yapılan ilk denemelerimiz paylaşmak istedim. Belki bu post kimilerine çok basit veya normal gelebilir. Paylaşacak ne varki diye düşünülebilir ama güngüne büyüyen kızımın yaptıklarıyla gururlanmakve onun da hergün yeni birşey öğrenirken verdiği mücadeleyi görmek ve bunu başrdığınındaki mutluluğnu paylaşmak benim için çok ama çok önemli. Eminim anne babalar beni çok iyi anlıyorlardır...
Eveeet şimdi; Ela hanım; halamızın  İstanbuldan gönderdiği tahta ve oklavamız ve Polisan oyun hamurumuz hazır. bakalım neler çıkacak ortaya...


Eveett ilk olarak hamura ısınma çabalarımızla başladık işe. Daha sonar baya bir alışınca coştuk ve ne yapacağımız anlamaya başladık. Ve biraz hayal gücü biraz yardım ile tam Ela'ya göre tam Ela gibi çalışmalar ortaya çıkmaya başladı. (burada tabiki annenin yardımı oldu.)

Veee birçok deneme, sıkılıp kaçma, yapamayıp sinirlenmeden sonra sabır ve başarı hevesiyle biraz da anne tarafından verilen gazla ortaya bu şekerler çıktı. Resmini zar zor çekebildim. Çünkü hemen onları bozup yenilerini yapabilmek için benimle savaş veriyordu. Yok yaa ben kızımdan ümitliyim. Aynı annesi gibi azimli ve hırslı, babası gibi de kararlı ve güçlü...
 İşte eserlerimiz

Eveeet, şimdilik elimizde bir çiçek bir araba ve bir deniz yıldızı kaldı. Resmini çekebildiklerim bunlar diğerlerini kurtaramadım:))))
Veee son olarak güzel kızımın birşeyi daha başarmış olabilmenin verdiği mutlulukla verdiği pozzz...

KOCAMANNN BİR ALKIŞ İSTİYORUZZZZ:)))))))))))))))

6 yorum:

All So Cute dedi ki...

cok guzel seyler yapmissiniz :)

selmaninsepeti dedi ki...

teşekkürler. HEm keyifli hemde güzel vakit geçirecek bir çalışma oldu.

Hayal Arkadaşlarım dedi ki...

Ben o tombik parmakları yerimmmm :) Biz anneler için çocuklarımızın her yaptığı özel, güzel ve paylaşılası. Hiç garipsemedim o yüzden :) Kocaman bir maşallah prensese. Sevgiyle.

selmaninsepeti dedi ki...

Güzel dileklerin için çok teşekkürler ablacım. Napim onu böyle multul ve gururlu görünce paylaşmak istedim. Sevgiyle kalın...

ÖRGÜÇANTAM dedi ki...

bütün alkışlar prensese gelsin ellerine sağlık yerim o miniş ellerini ayrıca hiçde önemsiz bir yayın değil bence en önemlisi bu. zaman zaman bu minik hanımefendinin el becerilerini görmek bizi mutlu bile eder.garipsenecek hiç bir şey yok
sevgiler.
kocaman öpüyorum yanaklarından

selmaninsepeti dedi ki...

çok teşekkürler. Kendimi çok iyi hissettim.Ne bilim işte bu blog işinde daha yeni olduğum için böyle düşündüm sanırım. Ama sizin desteğinizi ve düşüncelerinizi görünce yanlış düşündüğümü anladım.
Hepinize çok teşekkür ederim. Sevgiyle kalın...