17 Kasım 2010

Fosi'nin Hediyeleşme Etkinliği Belli Oldu!!!!

Merhabalar;
Hepinize iyi bayramlar arkadaşlar. İlk önce sizinle biraz dertleşip öyle yazımın esas konusuna geçmek istiyorum. Biliyorsunuz size bayram postunu yazarken ruh halimi de açıklamıştım. Bu aralar sanki herşey sözleşmiş beni çıldırtmak için uğraşıyor gibi geliyor bana. Ama yokk ben yılmayacağım arkadaş. Beni ne kadar üzmeye çalışırlarsa çalışsınlar ben onlar kadar düşüncesiz olmayacağım. Evet çok üzülüceğim ama ben onlar gibi kırmayacağım. Neyse başınızı ağrıtmayayım veee size güzel bir etkinlikten bahsedeyim.
İlk defa böyle bir etkinliğe katılıyorum ve çok ama çok heyecanlıyım.
Evet Fosi'nin blogunda düzenlemiş olduğu etkinliği duyunca hemen katılmak istedim ve sonunda hediyeleşeceğim arkadaşımı öğrendim.

Ben arkadaşımızın blogunu ziyaret ettim ve nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını anlamaya çalıştım.Bakalım nasıl olacak çok merak ediyorum. Neyse hayırlısı diyelim...

Hiç yorum yok: