5 Haziran 2010

Ortası Çiçekli Süslü Lifler


Merhabalar sevgili dostlar,
Biliyorum bu aralar blogumla ilgilenemedim ama ancak rahatladım. Bilgisayarımı açacak fırsatım bile olmuyordu. Ama çok şükür sınavımı atlattım. Ve misafirlerimi de ağırladım. Artık rahatım. Haa bu arada 2 haziranda eşimin doğumgününü kutladık ailece. Bir yıl daha böyle geçti dedik hep beraber. Allahım canımı da canımın içi kıızımı da tüm kötülüklerden korusun. Bütün güzellikler ınlarla lsun inşallah.
Neysee çok konuştum yaaa.. Görmüş olduğunuz lif yeni bir model galiba. Çünkü ben daha önce görmemiştim. Modeli komşumda görünce hemen bende yaptım. Görünüşü çok şık ve değişik. Bende almak isteyen olursa pasajıma  bekliyorum. İstenilen renkte yapılabilir. Çocuklarınızın çeyizinde mutlaka olması gereken bir model arkadaşlar.. Sevgiyle kalın.

Hiç yorum yok: