9 Mayıs 2010

TÜM ANNLERİN ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN


Bugün Anneler Günü... Eli öpülesi, yürekten sevilesi ve bir inci tanesi kadar değerli olan annelerimizin günü. Tabi ki sadece bir gün hatırlamıyoruz ama yılda bir defa da olsa daha özel hissettiriyoruz galiba. Annem benim hayaıtmda her zaman çok önemli bir yerde olmuştur. Her zaman doğrularımla doğru, yanlışlarımla yanlış olmuştur. Hiçbir karşılık beklemeden hep beni desteklemiştir. Evet belki ben onu gençlik dönemlerinde üzdüm ama o zaman bana sadece "anne olunca anlayacaksın" demişti.

Anladım ANNE...
Bende kızımı dünyaya getirdiğim anda onun gözlerindeki ışığı görünce ilk önce anne olduğumu anladım. Sonrada anneliğin ne demek olduğunu... Meğer sen ne büyük bir iş yapıyormuşsun annem. Meğer sen ne ağır bir yük taşıyormuşsun. Sen benim için mükemmel bir anne ve kızımın da bitanecik annee-anneannesisin... İstemeden de olsa seni üzdüğüm için çok özür dilerim. Sen benim hayattki en kıymetli incimsin. Allahım sana uzun ömürler nasip etsin ki kardeşlerimi ve beni senin şefkatinden mahrum bırakmasın. (babacığım sakın ksıkanma sende bizim canımızsın...)

SENİ ÇOK SEVİYORUM ANNEM...

Hiç yorum yok: