14 Nisan 2010

İLK AMİGURUMİ DENEMELERİM


Heyyytt bee, bende bu amigurumiyi yapabiliyormuşum meğer. Aslında yapamam diye çok vazgeçtim. Çünkü bu işi yapan arkadaşlarımızın öyle güzel çalışmaları var ki, inanın onları görünce hem yapmayı çok istiyordum hemde cesaret edemiyordum. Ama kızımın hem el yapımı olan hemde daha sağlıklı oyuncaklarla oynamasını istediğim için başladım çalışmaya. Yapımını anlatamıyorum çünkü, yapamam diye hiç resimlememiştim. Ama artık eminim. Bende amigurumi (örgü oyuncak) yapabilirmişim. Niye yapamam diyorum çünkü tığla pek aram yoktu. Ama artık kendimi bu konuda daha da geliştereceğim. Şimdi benim bu işe cesaretlenmemde etkili olan birkaç arkadaşımızın adreslerini yazacağım. Onların harika anlatımları sayesinde çok zorlanmadan kızıma kendi yaptığım oyuncakları sunabildim. Ödülüm ise;
Kızımdan gelen KOCAMAN bir öpücük ve - annee ciccii- oldu. gerçekten bunlar herşeye değer dimi...
Amigurumi yapmak isteyenler yardımcı olacak o harika anlatımlar:






3 yorum:

yaseminkale dedi ki...

harika bi haber... ahh sen bide benim ilkerimi görsen:)))... her ördüğün oyuncakda bişi öğrenecek daha bitmeden bundan sonra şunu yapmalıyım diyeceksin... kızının mutluluğuna mutluluk katacaksın... her zaman hazırım yardıma...
sevgiyle

hayal perest dedi ki...

valla ilk falan ama maşallahın var

selmaninsepeti dedi ki...

gerçekten beğendinizmi yaa
aslında buraya koymaya bile tereddüt etmiştim. Yasemin hanımın o harika oyuncaklarını görünce sen kendine oyuncakmı yaptın dedim ama kızım şu anda elinden düşürmüyor. Ve onun elinde gören komşu çocukları da sıraya girdi bile. Galiba yapa yapa geliştirecem. Desteğiniz için çokkk teşekkürler