21 Nisan 2010

ÇEKİLİŞE -1- GÜN KALDI !!!

Çekilişin bitimine 1 gün kala bende sizin kadar heyecanlanıyorum. Acaba kime çıkacak ve ne tepki verilecek diye. Blogumu yeni açtığım için bu kadar kısa zamanda aranıza girebilmek beni çok ama çok mutlu etti. Çünkü ben inasanlarla iletişim içinde olmayı yeni insanlar tanıyıp, onlarla bilgileri ve yaptıklarımızı paylaşmayı çok seviyorum. Ve sizden de bu konuda büyük destek göreceğime tüm klbimle inanıyorum. Yaptıklarımla ve yapacaklararımla sizlerle olamyı çok istiyorum. Çünkü hayat paylaştıkça güzeldir...

2 yorum:

Fulya Bozkurt dedi ki...

Bence de çok güzel oluyor;ben valla 3 yıllık bloggerım ama artık yaşlandım heralde yeni blogları bile bulamıyorum,ne bileyim eski bloğumdaki(http://fulyailkim.blogcu.com) izleyici kitlemi blogspot hesabımda yakalayamadım :)

Fakat bu hediyeler,çekilişler vesilesi ile şu son günlerde çok fazla blog buldum.Hay bulmaz olaydım ben şanssız bir insanım ve bloglarda dönen çekilişlere katılmıyordum pek.

Hırs yaptım dedim katılıcam 1-2 çekilişe anam oraya zıpla burayı tıkla derken ne kadar çok hediye çekilişi varmış şaşırdım ve şu son 2 günde tam 40 tane çekilişe katıldığımı farkettim :D

Baktım başa çıkamıyorum bunun için yeni bir blog açtım bugün;artık çekilişleri oradan duyurcam :)

reyhane dedi ki...

Ne heyecanlı şeyler bunlar dimi?